W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w Polityce Cookies
zamknij

Dostawa


Realizacja dostaw

  1. Oferujemy własną darmową dostawę towaru do 30km.
  2. Dostawy na terenie kraju realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej (DPD i DHL).
  3. Zamówienia dostarczane będą pod adres i w terminie wskazanym przez Klienta w zamówieniu.
  4. Termin dostawy nie może być krótszy niż czas dostawy firmy kurierskiej, tj. 2 dni robocze od dnia potwierdzenia zamówienia.
  5. Sprzedawca dołoży starań w celu maksymalnego skrócenia czasu dostawy.
  6. Koszt dostawy ponosi Klient.
  7. Koszt dostawy zależy od aktualnego cennika firmy kurierskiej i jest podawany w 9 niniejszego Regulaminu. Wysłanie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z zaakceptowaniem obowiązującego kosztu dostawy.
  8. W wypadku nieobecności Klienta pod wskazanym w zamówieniu adresem dostawy Klient zostanie obciążony kosztami transportu oraz kosztami przechowywania przesyłki w oddziale firmy kurierskiej.
  9. Nieuzasadniona odmowa przyjęcia przesyłki, nieobecność Klienta w wyznaczonym miejscu dostawy w wybranym przez Klienta przy składaniu zamówienia przedziale godzinowym traktowana jest jako naruszenie niniejszego Regulaminu.
  10. W przypadku braku możliwości skompletowania przesyłki zgodnie ze złożonym zamówieniem z powodu braku któregoś z zamówionych produktów, przesyłka będzie wysłana bez brakujących artykułów. Każdorazowo w takim wypadku pracownicy realizujący zamówienia będą próbowali skontaktować się z Klientem telefonicznie w celu zaproponowania zamiennika brakującego towaru.
  11. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niedostarczenia towaru w terminie oraz za szkody powstałe w transporcie - wynikające z przyczyn niezawinionych przez Sprzedawcę.
  12. Klient przeprowadza kontrolę zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem oraz dokonuje oceny ewentualnych uszkodzeń opakowania w momencie odbioru dostawy.
  13. W przypadku niezgodności, Klient sporządza wraz z przewoźnikiem protokół różnic, który po jego podpisaniu przez Kontrahenta oraz przewoźnika stanowi podstawę do złożenia reklamacji.